Virtuelt kontor

Professionelle rammer til din virksomhed.

505 kr./måneden

Et virtuelt kontor er for dig, der ikke har behov for et kontor at arbejde fra, men stadig gerne vil have nogle professionelle rammer til din virksomhed. Med et virtuelt kontor fremstår din virksomhed mere professionel, idet du får postadresse i Symbion eller i en af de øvrige lokationer. Vi tilbyder derudover at scanne og sende din post til din e-mail en gang om ugen.

Denne type kontor giver dig kun mulighed for at deltage i Symbions faglige events, hvilket vil sige at du hverken får adgang til at sidde og arbejde i huset eller deltage i de sociale events.

Adgang til:

Post-
adresse

Scan til
e-mail

*Fitness ligger på Symbion, Østerbro.

Lokation:

Se hvor du kan et virtuelt kontor på kortet nedenunder og klik her for at læse mere om lokationerne.

Symbion
Fruebjergvej 3
2100 København Ø

Creators Floor by Symbion
Howitzvej 60
2000 Frederiksberg

COBIS
Ole Maaløes Vej 3
2200 København N

Univate Njalsgade by Symbion
Njalsgade 76
2300 København S

Univate Emil Holms Kanal by Symbion
Emil Holms Kanal 14
2300 København S

Meget mere end en arbejdsplads

Ud over en arbejdsplads i et professionelt miljø nyder virksomhederne i Symbion-netværket godt af en række af andre fordele og tilbud:

Et community af iværksættere

Du bliver du en del af et unikt og alsidigt netværk, hvor du kan dele dine kompetencer med andre iværksættere i fællesskabet. Du får nem adgang til viden og faglig sparring på daglig basis og mulighed for at skabe værdifulde kontakter og partnerskaber.

Events

Du får mulighed for at deltage i de faglige og sociale events, som bliver afholdt på vores tre lokationer, herunder bl.a. inspirationsforedrag om relevante emner, pitches og diverse årlige fester.

Community App

Symbions Community App giver dig adgang til en masse interne og eksterne tilbud som du både kan bruge i arbejdsmæssige sammenhænge, såvel som i det private. Derudover kan du nemt booke mødelokaler, og du får også de seneste nyheder om events, blog mm. fra community’et direkte på telefonen.

Jobbank

Få adgang til Symbions Matchmaking, der er en jobbank til iværksættere i Symbions netværk, som leder efter nye ressourcer i form af medarbejdere, freelancere, studentermedhjælpere etc.

Ofte stillede spørgsmål

Er der en reception i startup- og iværksættermiljøet?

Ja. Der er en reception på alle vores lokationer som både du og dine kunder kan henvende sig til. Åbningstiderne varierer fra lokation til lokation:

Symbions reception har åbent mandag – torsdag 08.00 – 16.30/ fredag 08.00 – 16.00
Univates reception har åbent mandag – fredag 09.00 – 15.00
Creators Floors reception har åbent mandag, onsdag, fredag 09.00 – 16.00 (virtuel reception til symbion de andre dage)

 

Er der post- og pakkehåndtering?

Vi tager gerne imod din post og pakker.

Frankering af breve er som udgangspunkt gratis. Ved flere end 100 breve koster det dog 175. kr. pr. halve time.

Både afhentning og aflevering af pakker sker i receptionen. Det eneste du skal gøre, er at udfylde en elektronisk pakkeseddel ved skranken, hvorefter du fremover vil få direkte besked, når der er pakker til afhentning.

Vær opmærksom på, at du som membership ikke har postadresse med i prisen. Dette kan dog tilkøbes for 290 kr./måned.

Hvad er etableringsgebyret?

Når vi opkræver et etableringsgebyr dækker det bl.a. oprettelse af nøgler og chip, skiltning, systemmæssige oprettelser og opsætning af IT .

Etableringsgebyret afhænger af vores forskellige produkter:

Etableringsgebyret er 995 kr., hvis du vil leje membership og virtuelt kontor og 1.995 kr., hvis du vil leje kontorplads og 3.895 kr., hvis du vil leje eget kontor og laboratorie.

Hvad er opsigelsesvarslet/bindingsperioden?

Vores bindingsperioder er meget fleksible, og du kan derfor slippe med en kort opsigelsesvarsel afhængig af, hvilket produkt du har.

Der er 1 måneds opsigelsesvarsel, hvis du lejer en kontorplads, membership, makerspace, makershub og virtuelt kontor.

Hvis du lejer eget kontor eller laboratorie, er der 3 måneders opsigelsesvarsel.

Hvordan booker jeg mødelokale?

Du kan nemt og gratis booke en af vores mange mødelokaler på vores forskellige lokationer. Dette kan du enten gøre via intranettet, mit.symbion.dk eller på Symbion App’en.

Afhængig af dit produkt har du et hvis antal timer til rådighed: Du har 10 timer/måneden med membership, 20 timer/måneden med kontorplads, ubegrænset adgang med eget kontor.

Vær opmærksom på, at du med virtuelt kontor ikke har gratis adgang til iværksættermiljøets mødelokaler. Som alternativ henviser vi til mødelokalerne i Symbion konferencecenter.

Kan jeg få telefonpasning?

Ja, du kan godt få telefonpasning til din virksomhed. Dette koster 425 kr./måneden.

Kan jeg have flere virksomheder i lejekontrakten?

Ja. Ønsker du at påføre ekstra virksomheder til lejekontrakten, er det muligt at få max. 2 virksomheder tilknyttet adressen.

Binavne, bliver KUN registreret som postadresse. Ejeren af bi-virksomheden skal være den samme ejer som hovedvirksomheden på lejekontrakten.

Vær opmærksom på, at du som membership ikke har postadresse med i prisen, men kan tilkøbe dette for 290 kr./måned.

For virtuelle virksomheder koster det et fee pr. ekstra virksomhed.

Skal der betales depositum?

Depositummet varierer fra de forskellige produkter:

Der er intet depositum, hvis du vil leje en kontorplads, makershub, membership eller virtuelt kontor.

Hvis du vil leje eget kontor, makerspace eller laboratorie, betales der et depositum svarende til 3 måneders husleje.